Sunday, April 18, 2010

Press Conference 'Konsert Jelajah 2 Zaman NR'

Hey semua,

Sudah lama Jzelynn tidak menulis blog Jzelynn dalam Bahasa Melayu jadi Jzelynn ingin mengambil kesempatan ini untuk menulisnya untuk semua. Jzelynn mohon ampun jika bahasa Jzelynn tidak sebaik yang diharapkan ya *senyum* Jzelynn tak sabar rasanya untuk berjumpa dengan semua. Dengan bangganya, Jzelynn ingin mengumumkan kepada semua mengenai Konsert Jelajah 2 Zaman NR. Bersama-sama yang akan menjayakan konsert ini selain Jzelynn seorang, Ella, Faizal Tahir dan juga Zila AF. Along akan menghiburkan anda semua dengan telatahnya yang tersendiri sebagai Host anda di konsert ini.



15th April, 2010 yang lepas, kita baru sahaja mengadakan sidang media and dengan itu Jzelynn ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapakan tahniah kepada NR for such a successful press conference yang bertempat di KL International Hotel dan tidak lupa juga kepada semua para media yang turut hadir dan menjadikan sidang akhbar ini satu sidang akbar yang amat menarik dan berjaya.



Dengan itu, Jzelynn ingin berkongsi bersama semua gambar-gambar semasa berlangsungnya sidang akhbar mengenai Konsert Jelajah 2 Zaman NR ini.



Acara Tandatangan Poster - Jzelynn

Acara Tandatangan Poster -Along

Acara Tandatangan Poster - Zila AF



Acara Tandatangan Poster -Faizal Tahir


WL Cheong, Jzelynn & Zila AF


Jzelynn & Zila AF


Along, ZIla AF, Ella, Jzelynn & Faizal Tahir



Sesi Bergambar Dengan Orang-Orang Penting/Tulang Belakang NR

(NR Merupakan Penganjur Konsert Jelajah 2 Zaman Ini)



Untuk semua yang bertanya dimanakah lokasi konsert-konsert Jelajah 2 Zaman Ini. Rujuk dibawah Blog Jzelynn ini untuk tarikh dan lokasinya ya *senyum*


1st Mei, 2010 - Autocity, Juru, Penang

8th Mei, 2o10 - Danga City Mall, Johor Bahru, Johor

28th Mei, 2010 - Mesra Mall, Kemaman, Kuala Terengganu
5th Jun, 2010 - Kuala Lumpur


Jangan lupa kita jumpa di sana ya semua 8malam :)

Salam Mesra,

Jzelynn

No comments: